Projekta "DiversAsia: Iekļaujošās prakses pārņemšana dažādības atbalstam Āzijā" ieviešanas pirmais gads strauji tuvojas noslēgumam. Kaut arī projekta 11 partneriem tā arī ne reizi neizdevās satikties klātienē, esošās epidemioloģiskās situācijas dēļ, pirmajā gadā paveikts nozīmīgs darbs, kas sekmēs tālāku projekta ieviešanu un mērķu sasniegšanu.

Rudens aizvadīts apkopojot labo prakšu piemērus no visas pasaules. Kopumā apkopotas vairāk kā 240 labās prakses un turpmākais projekta partneru uzdevums ir izstrādāt konkrētas rekomendācijas, lai atvieglotu šo prakšu pārņemšanu augstākajās izglītības iestādēs Indijā un Bangladešā. Tāpat labo prakšu analīzes rezultāti palīdzēs tālākajos projekta uzdevumos, izstrādāt metodiku kopumu Āzijas dalībvalstu partneriem, universālas mācību metodes ieviešanai Āzijas augstākajā izglītībā, iekļaujošas izglītības jomā.  

Līdztekus labo prakšu apkopošanai uzsākta apjomīga Āzijas pedagogu un administratīvā personāla anketēšana ar mērķi noskaidrot esošo situāciju iekļaujošās izglītības jomā. Ar anketēšanas palīdzību plānots noskaidrot kādas iekļaujošās prakses pastāv izglītības iestādēs, respondentu pieredzi un zināšanas par iekļaujošo augstāko izglītību, kā arī nepieciešamo atbalstu attālinātās izglītības nodrošināšanai augstākajās izglītības iestādēs. Plānots, ka anketēšana noslēgsies 2022. gada pirmajā ceturksnī.

2021. gada oktobrī notika projekta DiversAsia otrā, starptautiskā projekta tikšanās ar visiem  partneriem, lai atskaitītos par līdz šim paveikto un apspriestu tuvākajā laikā darāmo. Projekta partneri šo tikšanos aizvadīja attālināti, taču ar lielām cerībām tikties klātienē jau nākamā gada februārī.

 

Vairāk par projektu DiversAsia:
https://diversasia-accessible-he.eu/  un  https://www.facebook.com/DiversAsia/

               

Projektā iesaistītie partneri: Projekta vadošais partneris ir Nottingham Trent University (Apvienotā Karaliste). Projektā piedalās partneri no Indijas (Indian Institute of Technology Bhubaneswar​ un Vellore Institute Of Technology Trust-Vit University), ​Bangladešas (Bangladesh University of Engineering and Technology​ un Jahangirnagar University​), Latvijas (Latvijas Universitāte),Turcijas (Gazi University​), Serbijas (SoftQNR​), Bulgārijas (Plovdiv University “Paisii Hilendarski” un NARHU, National Association of Professionals Working with People with Disabilities)​ un Beļģijas (PHOENIXKM BVBA​).

Projektā Latvijas Universitāti pārstāv:
Prof. Linda Daniela (projekta vadītāja), Arta Rūdolfa (projekta pētniece), Astra Rūdolfa (projekta vadītājas asistente)
Projekta Nr.: 618615-EPP-1-2020-UK-EPPKA2-CBHE-JP.
Projekta termiņš: no 2021. gada 15. janvāra līdz 2024. gada 14. janvārim.
Kopējā piešķirtā finansējuma summa projektam ir 1 00 00 00,00 Eiro.

 

              

 

Dalīties