1. Agnese Lastovska. Pilsoniskās komptences loma augstālajā izglītībā ilgtspējīgas sabiedrības attīstībai: Latvijas augstākās izglītības analyze./The Development of Civic Competence in Higher Education to Support a Sustainable Society: The Case of Latvian Higher Education. UL 82nd International Scientific Conference: Vectors of Cohesion Understanding for the Development of a Civically Active Society, Riga, 26.03. 2024.
  2. Ireta Čekse. Skolēnu pilsoniskā izglītība Latvijā: zinātšanas, piederība un uzvedība. Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījuma – IEA ICCS rezultāti./ Civic education of students in Latvia: Knowledge belonging and behaviour. Results of the IEA ICCS international Civic and citizenship education study UL 82nd International Scientific Conference: Vectors of Cohesion Understanding for the Development of a Civically Active Society, Riga, 26.03. 2024.
  3. Mārtiņš Priedols. Saistības starp psiholoģisko noturību, garīgo veselību, medijpratību un saliedētu, pilsoniski aktīvu sabiedrību/ Relationships between resilience, mental health, media literacy and cohesive, civically active society. UL 82nd International Scientific Conference: Vectors of Cohesion Understanding for the Development of a Civically Active Society, Riga, 27.03. 2024.