Projekta īstenošanas posmos tiks veiktas šādas darbības:

  • veikta zinātniskās literatūras, dokumentu un starptautiskās prakses analīze;
  • izstrādāts akadēmiskā personāla kompetences līmeņu apraksts saskaņā ar jaunajā akadēmiskās karjeras ietvarā noteiktajiem četriem līmeņiem;
  • izstrādāta karjeras posmu un amatu kompetencēm atbilstošus snieguma līmeņu aprakstus un vērtēšanas sistēmu;
  • izstrādāts akadēmiskā personāla kompetences vērtēšanas un mācīšanās vajadzību identificēšanas rīka prototips;
  • izstrādāti akadēmiskā personāla kompetences mācību mikromoduļu satura dizaina paraugi;
  • izstrādātas vadlīnijas un rekomendācijas kompetences modeļa ieviešanai augstskolās un zinātniskajos institūtos, kā arī izglītības politikas veidošanai un normatīvo aktu izstrādei. 

Izstrādātais modelis nodrošinās atbalstu:

  • akadēmiskā personāla pārstāvjiem savas kompetences vērtēšanā un mācīšanās vajadzību noteikšanā,
  • augstskolām un zinātniskajiem institūtiem sistēmiskas personāla politikas plānošanā un pilnveidē, iekļaujot regulāru kompetences vērtēšanu un organizējot profesionālās pilnveides procesu,
  • profesionālās pilnveides mācību dizaina izstrādātājiem un īstenotājiem,
  • izglītības politikas veidotājiem augstākās izglītības un zinātnes politikas plānošanā, kā arī normatīvo aktu izstrādē un ieviešanā,
  • iekšējā un ārējā kvalitātes vērtēšanas un nodrošināšanas procesa īstenotājiem. 

Minēto procesu tiešie ieguvēji būs visu līmeņu studējošie, absolventi, viņu darba devēji u. c., kā arī visa sabiedrība kopumā, jo projektā veiktais darbs sniegs tiešu pienesumu kvalitātes monitoringā un pilnveidē.